Facial treatment...

Någon annan som hade problem med att sova i natt pga fullmånen? Fyfan vad lång tid det tog för mig att somna.. Men till slut kom jag in i en orolig sömn och sen var det bara att stiga upp kvart över 6. Apun har gått bra idag som vanligt. Skönt det är att komma hem dock. Mötte min vän J en liten kortis efter att jag hade slutat idag och jag fick en fin liten present med ansiktsbehandling och lite sånt för att jag hade lånat ut min mobilladdare till henne. Underbara vänner har man allt ibland! :)
-S

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men det va så underbart att du och din mobilladdare fanns där när jag behövde er som mest! och utan din brors underbara internet hade jag aldrig upptäckt Lost fantastiska värld! :) hihih <3

2011-10-13 @ 21:51:29
URL: http://JR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0