Life

Efter allting som har hänt med olyckan i Bollebygd har man börjat tänka mer på hur man är med sina vänner. Att tjafsa och tjura på varandra om småsaker är så otroligt onödigt, för man vet aldrig om man hinner bli vänner igen fören personen är borta. Allt kan förändras på bara några sekunder. Men om man tänker efter, tjafs är något som man aldrig kommer undan med. Antingen gör den ena eller den andra något och så reagerar den andra personen på olika sätt gällande saker och så är tjafset och tjuret igång. Det går inte att undvika, även om man skulle önska att det gick. Därför är jag en sån person som inte brukar gå igång så lätt om en av mina vänner gör något som jag egentligen inte tycker att den borde göra, men jag måste även lära mig att alla inte är som mig. Vi reagerar på olika sätt och jag måste skärpa mig om jag vill ha kvar mina vänner. Som sagt, hela livet kan förändras på en sekund, allt kan bli upp och ner på ett ögonblick! Livet tar många olika vändningar.
-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0