It's over

APUn är nu över och jag ska tillbaka till skolan nästa vecka. Trodde aldrig jag skulle säga det, men ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till skolan. Men tro inte att det är slutjobbat för mig inte, nejnej! För jag ska nämligen jobba på demensboendet i bollebygd i morron. Det ska faktiskt bli riktigt kul och nu får man äntligen pengar för slitandet. Så klockan 4 ska jag åka till min skola på utvecklingsamtal (första själv, ojojoj vad stor jag har blivit nu när jag är myndig), sen efter det blir det att ta bussen till bollebygd för att sova hos T som jobbar samma tider som jag på fredag och lördag. Supermys kväll väntar helt enkelt!

-S

Kommentarer
Postat av: tove

kvällen blir ju nästan bäst :D

2011-03-10 @ 14:39:06
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0