GayGayGay

Jaha, nu var det söndag och min födelsedag försvann i ett svish! Fyfan vad kul jag hade igår, först kom min allvarliga bästa vän hit så gick vi på stan.. Sen på kvällen drog först till mina kompisar och hade en förförfest och sedan vidare till bögarna! Fyfan vad goa bögar är, alla borde vara bögar! Fast de e synd att de e bögar faktiskt... Haha! Drog på bögklubb, sedan vidare till puls där det var rätt dött å inte alls så kul. Så det blev till att gå tillbaka till underbara bögklubben, fyfan vad kul vi hade! Underbar 18-års dag!

-S

Kommentarer
Postat av: tove

Hade skitkul och jag älskar dig min stora och vuxna vän<3

2011-03-06 @ 20:46:43
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0