Movie marathon!

I helgen har jag varit hemma hos min J och vi har spenderat den genom att kolla på film! En jävla massa film har vi kollat på. Först kollade vi på den nya filmen Priest!

Skitbra om ni frågar mig, älskar vampyrfilmer och denna var faktiskt riktigt grym! Ett plus är ju att Cam Gigandet är med i den och han spelar en snäll karaktär för en gångs skull! Haha! Ett måste att se säger jag bara;)

Efter att vi hade sett Priest kollade vi på Battle Los Angeles

Till en början var jag livrädd för jag visste inte hur de mysko varelserna skulle se ut, men när man väl fick se dom var den mest bara spännande. En riktigt grym "jordens undergång" film. Där har vi ännu ett plus att Michelle Rodriguez (Anna Lucia i Lost, även med i avatar) var med.

Efter att vi sett den filmen kollade vi på No strings attached med Ashton Kutcher (NOMNOM)

En vanlig romantisk komedi med ett vanligt slut för en romantisk komedi. Men den var riktigt kul och Ashton Kutcher är ju så sjukt sexig så där hade vi ännu ett plus;)

Idag såg vi filmen The Social Network, filmen som handlar om facebook.

Den var intressant och jag är facinerad(stavning?) över hur något kan bli så jävla stort.

Utöver dessa filmer har vi sett Red Riding Hood, Easy A, Van Helsing och O.C vilka jag redan har sett innan :)

Mycket filmtittande denna helgen måste jag säga, haha! :)

-S


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var riktigt mys i helgen bby :)<3

2011-06-27 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0