I just wanna cry

Usch, jag vill bara gråta just nu! Fick som sagt vattkoppor förra torsdagen. Sämsta timingen någonsin! Det enda jag planerat denna sommare pga jobb var att åka till Olofsbo med mina vänner. Vi skulle åkt i måndags men jag kunde självklart inte hänga med pga de här äckliga bölderna över hela min kropp. Så alla de andra åkte ner, de har verkligen skitkul där nere och jag tänker inte ljuga. Är så jävla avundsjuk och ledsen. Självklart glad att de har kul men kan inte hjälpa att varje gång jag läser nått på facebook om vad de gör eller får sms av dom att jag nästan börjar gråta. Fyfan för den här hemska sjukdomen!
-S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi sa att vi ska åka en gng till då du kan ! <333

Älskar dig <3

2011-06-19 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0