Not the same bar as your brother...

Man ska inte gå till samma krog som sin bror lärde jag mig igår. Kunde inte riktigt slappna av på dansgolvet när han hela tiden kollade överbeskyddande på mig. Riktigt jobbigt, haha! Sen har jag lärt mig att man troligtvis inte bör börja snacka med sin tatuerare med tanke på att han senare började stöta på mig och vad kan han vara, runt 40? Och dit ska man gå tillbaka i höst och tatuera sig.. Känns lite småskumt! Men förutom allt detta störda så var det en riktigt rolig kväll igår! :) Behövde verkligen komma ut kände jag, jobbar ju bara hela tiden så det var riktigt skönt att vara ledig och göra något "tonårsaktigt!"
-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0