Eric Saade elr?

Jag är känd som rocktjejen och har alltid varit rocktjejen. Vill du lyssna på nån rocklåt frågar du alltid mig eller vet du inte vilket band som spelar en viss låt frågar du alltid mig för jag vet. Jag lyssnar på rock och nästan enbart rock. It's who I am och det kan ingen ta ifrån mig. MEN! Idag upptäckte jag till min fasa att jag gillar Eric Saade(?) WTF lixom! Eric Saade av alla personer och alla musikgenrer? Men jag kan bara inte hjälpa att sjunga med och digga till låten Popular!

-S


Kommentarer
Postat av: Bby J

Ja du... Det finns verkligen inga ord för detta som hänt.. Och jag kan inget göra än.. Du kan börja med att ta bort honom från din spotify..............Jag finns här om du behöver prata om det här problemet, innan jag tar hand om det!

2011-07-20 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0