Whaaat?

Vem i helvete väcker en tonåring klockan 10 på en lördag och säger att man ska hjälpa till att städa? Jo min idiot till farsa. Skällde på han tills han gick och sen somnade jag om, sov till halv ett då. Så jävlar skönt var det, verkligen välbehövligt så efter första veckan i skolan. När jag vaknade var ingen hemma så det var bara att chilla några timmar, käka frukost i sin egen takt å göra sig i ordning. Nu har jag precis varit ute och rensat bland mina gamla hästsaker, vad som ska sparas och vad som ska slängas. Snart bär det av till T där jag ska tillbringa kvällen och natten framför en massa filmer och mysa.

Fear is the only enemy
-S


Kommentarer
Postat av: Tove

Komsi :D<3

2011-01-15 @ 14:47:29
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0