visste ni?

Visste ni att vad man än gör så gör man fel? Så är det i alla fall alltid för mig, försöker jag vara snäll blir det fel, försöker jag vara duktig blir det fel, försöker jag vara en bra vän blir det fel. Jag börjar nu acceptera att jag är gjord för att misslyckas, gjord för att det ska gå fel för mig. Jag förstår det nu och förlåt till alla som jag har försökt vara en bra kompis för, varit snäll för å hela den skiten, förlåt mig för det. Från och med nu ska jag sluta försöka så får ni helt enkelt ta mig för den jag är, ett stort fett misslyckande!
Over and out!

Fear is the only enemy
-S

Kommentarer
Postat av: Bby

Det är du inte alls, du är en toppen grym vän! <3

Älskar dig!

2011-01-08 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0