Proud...

Jag är riktigt stolt över mig själv just nu. Alla har vi något beroende av nått slag eller hur? Vissa sämre än andra och förutom att jag snusar är jag sjukt beroende av att vara ute och festa, dricka och träffa folk hela tiden. Det har gått så överstyr att jag till och med har blivit av med min lägenhet. Så nu när en kompis frågade om jag skulle med på världens röjfest tackade jag nej trots att det tog emot som fan. Om jag inte hade haft något att göra ikväll hade jag helt klart dratt på den festen trots att jag har lovat mig en nykter kväll. Tack T för att du finns, himla tur att vi bestämde oss för att mysa ikväll! Utan dig hade jag legat nånstans å spytt ikväll det kan jag lova er alla. Så nu är jag i alla fall stolt över mig själv som lyckades säga nej, ni kan ju också få vara lite stolta över mig om ni vill haha!

Peace
-S

Kommentarer
Postat av: Tove

Legat och spytt eller legat och knullat :D ;)<3

Älskar dig!

2011-01-15 @ 16:16:15
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0