Politik?

Politik? Vad tusan är det? Varför sitter jag och skriver om det?
Politik hit å politik dit, partier hit å partier dit. Det partiet är bra, nej det är det inte alls för detta partiet står för detta och det är bättre, nej för detta partiet står för ännu viktigare saker, blablablablabla... Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte ett skit om politik, det är tråkigt, du fattar ingenting och alla börjar bara bråka så fort man pratar om det eftersom att alla tycker olika. Just nu sitter jag och skriver fakta om två olika partier, lite tragiskt är det att jag inte ens förstår vad jag skriver och jag får huvudvärk av det. Usch vilken dålig medmänniska jag är men jag bryr mig faktiskt ärligt talat inte ett dyft om politiken!
Så, nu fick jag klaga av mig lite lets continue with the study....

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0