Am I the only one?

Jag har kommit på att jag är en sån person som verkligen inte kan sitta hemma en enda kväll utan att få halft panik. Jag vill alltid vara där jag har mycket folk omkring mig och det ska vara livat. Sitter jag hemma en lördagskväll som nu får jag panik och undrar vad det är jag missar med alla mina kompisar eftersom att jag inte är där. Jag borde sluta oroa mig för vad jag missar hela tiden, men det kan inte hjälpas. Varenda gång jag sitter hemma kommer de tankarna tillbaka trots att jag inte borde tänka så. Am I the only one who thinks like this?

-S

Kommentarer
Postat av: Jonaselsa

This is a very good site. Thank you.

2011-07-28 @ 13:39:10
URL: http://jonaselsa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0