Friday night at home

Whoop! Planerna gick inte som tänkt idag så jag sitter ensam hemma med morsan och farsan, köpt massa godis och chips. Jag hade promt bestämt att vi skulle handla ICA Maxi idag eftersom att det är den enda affären som säljer mina chips. Det visade sig att det inte var den bästa idéen trots allt. Morsa och farsan hade aldrig varit där och blev väldigt imponerade av allt som fanns i affären, gick runt och kollade i nästan varenda avdelning. Ett tag trodde jag faktiskt att vi skulle få spendera hela kvällen inne i affären, men de blev till slut klara av kolla på allt. Fick morsan att köpa en av de finaste filmer jag vet, nämligen The Notebook! Samma författare har skrivit den boken som har skrivit, Dear John, A walk to remember och The last song och alla de filmerna är ju sjukt fina de med. Älskar dom! Så det blir att titta på The Notebook med mor och far ikväll.. Jag vet precis hur det kommer bli, morsan kommer sitta och snyfta medan farsan kommer sucka otåligt eftersom att han starkt ogillar fina romantiska filmer som inte har en enda actionscen! ;)

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0