Home again...

Nu var det ett jävla tag sen jag skrev här i bloggen, men jag har också en mycket rimlig förklaring till varför. De senaste två och en halv veckorna har jag nämligen legat inne på sjukhus. Min vänstra lunga fick en punktering (pneumothorax) vilket tog väldigt lång tid att läka för mig. Jag höll på att bli galen där inne på sjukhuset och kände mig lite lätt deprimerad av att bara ligga i en sjukhus säng hela dagarna när jag inte ens hade ont. Men igår äntligen blev jag utskriven, så ca 19.45 satte jag min fot utanför sjukhuset för första gången på 2,5 vecka! Jag har sovit i min säng för första gången på 2,5 vecka med och fyfan vad skön den är, älskar min säng! Idag är det julpyssel som gäller med mina syskonbarn, mysigaste lördagen på riktigt riktigt länge! :)


-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0