Damn I'm good!

Haft en undergo dag idag. Den började med att de från jobbet ringde å ville ha in mig ikväll, tyvärr kunde jag inte jobba idag med tanke på att jag hade lovat min kusin att fika med henne på stan, plus att jag har en del plugg som jag måste komma ikapp med. Vid halv 12 gick jag ner till stan och mötte upp kusinen, vi satt på viskan och åt varsin sallad i det underbara vädret. Satt där en lång stund och tjötade, supermysigt! Sen drog jag hem och latade mig framför en film, ska snart iväg och träna med morsan. OJ! Har S blivit nyttig och sund helt plötsligt? Haha, först äter jag sallad och sen ska jag iväg och träna! Mycket duktig dag för mig måste jag säga! :) Kvällen ska sedan spenderas med plugg hade jag tänkt mig, kanske sätter på en film och låssas plugga.. Man vet aldrig!



Somrig bild från Café Viskan!
-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0